torsdag 2 juli 2009

USA shopping!!

Clarion (Pittsburg), Pennsylvania, USA

Är i Pennsylvania på jobbresa och passar givetvis på att shoppa lite bra o ha som är roligare än vad vi har hemma, eller billigare! Idag blev det bl a 2 drickmuggar till Alma, 3$ resp 2$ passar bättre än babylands 60-80kr. Dessutom är det kul att de är lite annorlunda iaf.

nubysippycup.com, munchkin.com

Varför finns inte Ranch dressing i Sverige???

Finns ett av US bästa/största outlet mall ca 30 min från hotellet jag bor på så på väg hit i måndags var jag givetvis tvungen o köra förbi! Första butik som besöktes var Coach -jag var lycklig som ett litet barn på julafton!! Hade planerat att hitta en mindre svart väska och det lyckades jag med. -Sorry darling, det blev en handväska till...

super söt baddräkt till Alma från Polo
min fina väska har svart axelrem, annars precis som denna!

Förhoppningsvis hinner jag med en lite längre tur på outlet mallet imorgon kväll efter att vi avslutat på fabriken. Har fortfarande plats kvar i resväskan ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

åh, vilken lyx att kunna åka till USA i jobbet! herregud!

nåja, det är lätt att vara flitig när man bara har en liten balkong att hålla efter :) ni har ju en hel del annat att pyssla med.... typ: en hel stor trädgård och ett hus :) men det är jätteroligt att höra att jag kan inspirera!

Ella sa...

Fy vad fin väskan var! :D