söndag 26 april 2009

Kalashelg!

Mycket fika också denna helg då mamma igår fyllde år och idag blir Jakob 32.

Firade mamma med fika på eftermiddagen och senare med middag på Haket på stan. Alma var med, pigg och glad hela kvällen! Somna i vagnen på vägen hem kring 21.30... vi föräldrar hoppades att den sena läggningen kanske skulle resultera i sovmorgon men oj så fel vi hade. 05.20 tyckte Alma det var färdig sovit för natten. Men trots sömnbristen gick det ändå jättebra på babysimmet i förmiddags, A var super glad hela tiden men somnade så fort hon satte sig i bilen på väg hem.

Högst på Jakobs önskelistan stod en Weber grill så det fick jag o Alma givetvis köpa till honom! Sedan fick han en massa tillbehör till grillen från sina o mina föräldrar o syskon så nu ska det grillas hela sommaren!!!
Bild från webergrill.se

2 kommentarer:

Sara sa...

hej!

ja, jag har varit dålig på att följa bloggar överhuvudtaget en tid nu (då jag har haft fullt upp med praktik/pluggande/att vara mamma). men nu ska jag nog komma i kapp!

dock har vi nu lagt husletandet på is ett tag nu... vi väntar ett år och ser. men självklart kommer vi gärna förbi ändå!

en så bra present till maken föresten!

Michaela and Court sa...

Jatte kul att folja och se hur det ar med er- fin grill, Weber gillar vi!