söndag 19 april 2009

Pysselrapport


Under min sista vecka som föräldraledig beslutade jag mig som bekant för att måla om en byrå till Almas rum. (Trots att det inte finns ett i närheten av färdigt rum till Alma. Jakob hade åsikter om min prioritering av arbete...) Hur som helst så är byrån nu ommålad och de gamla knopparna spraymålades röda knoppar så de funkar iaf till att börja med.

I kväll hann jag sy de 3 mössorna jag planerat också, tur att mössorna har en enkel i.e snabb design :) Den lilla med elefanterna är givetvis till den lilla nya prinsessan!

1 kommentar:

Sara sa...

härligt! jag gjorde likadant i lillans byrå, samma prickiga presentpapper (från lagerhaus?). och jo: detaljer och pyssel som att måla byråar och sy grejer ÄR ibland viktigare än att renovera färdigt huset. att inte männen förstår det ;)