måndag 21 september 2009

Fönster historien...

Det har nu löst sig med vårt fönster problem, säljaren erkände sitt misstag och har nu beställt nya fönster till oss. Dock får vi nu vänta ytterligare 8v och istället för att byta fönster nu i september i 18 graders utomhus temp får vi byta i slutet av november med det klimat det innebär. Men men nu blir det iaf rätt!

Profilen vi är ute efter på insidan av fönstret

Idag har också våra fåtöljer anlänt till butiken så jag hoppas snarast kunna visa bilder på vårt nya vardagsrumsmöblemang. Soffan anlände förra veckan!

(Så om ni vet någon som önskar en brun, mkt bekväm och bra, 2 sits soffa så finns det en till salu i Helsingborg via Blocket!)

3 kommentarer:

Vimsingen sa...

Skönt att det löste sig med fönstern. Med det är så irriterande när det blir fel.
/Vimsingen

Sara sa...

Härliga tider! Den där långa väntan känns ju jobbig just nu, men tänk om nåt år då fönstren suttit uppe ett tag: då kommer ni att ha totalglömt det här strulet :) Huvudsaken som sagt att ni lyckades få rätt och att ni slapp vända er till Sverker på Plus ;)

Nej, vi har ingen overall till Lillan. Jag köpte ett svart tvådelat, vattentåligt, set från Lindex (FIX) ... tror det gick på 699 någonting... Nej, jag klarar verkligen inte av overaller och skulle det visa sig att hon måste ha en så får man ju köpa en då. Men nu har vi iaf det rosa Didriksson-regnstället+ sydväst samt detta täckset (har bilder på bloggen om du klickar dig bakåt). Ja, jag såg denna reklam om Didrikssons "tvådelade" overall i nyaste Mama!

Oj, det låter kämpigt med sömnen även hos er :( tyvärr inga tips jag heller eftersom jag är helt ny med det här... Men jag tycker som du: det är ju omänskligt att låta dem skrika sig till sömns. HAr provat det några gånger men det riktigt skär i hjärtat och de är alldeles för liten för sån behandling. Kanske när de blir lite större och bättre förstår orsak-verkan och så.

Vimsingen sa...

En fråga bara, har ni orginalgolvlister kvar i huset? Skulle man kunna få se en bild? Jag letar lister men tycker det är svårt att hitta några snygga....
/Vimsingen