söndag 21 augusti 2011

Ny lampa

Besökte Enkla Ting med syster idag och nu har jag äntligen en STOR lampa till fönstret vid matbordet! Även söta ljusmanschetter i glas och husets första tassle följde med hem.

Just nu känns matplatsdelen i rummet lite väl svart men nya stolsöverdrag är på g och så småningom är ju tanken att den svarta FL/Y lampan över matbordet ska ersättas med en rejäl kristallkrona. -Väntar bara på rätt kombination av storlek och pris... ;)


Ingen toppen bild... lampa från Pb Home i borstad plåt!

Har ni inte redan besökt Kajsas butik så rekommenderar jag det verkligen, härligt inspirerande miljö. (www.enklating.se)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, hennes butik är verkligen härlig.
Jag tänkte tipsa om en loppis som håller öppet nästa helg i Cebe-huset i Svalöv. Vet inte om du redan varit där men de har massor av saker och öppet bara 1 helg/månad. Förra gången jag var där hittade jag tre fina lampor!
/Anna (Gunnarstorp)

Ella sa...

Jag fick min bild iaf! Tackar ;)

Och inga föräldrar bortsprunga i skogen.. Tur!

Tack för en mysig liten utflykt igår!

Kram sis.